Printr-o noua reclama, Sony justifica tranzitia la 4K [VIDEO]

de: Alexandru Puiu
02 11. 2013

Nu este nici prima, nici ultima reclama la scara larga a japonezilor, cu toate acestea, impresioneaza de fiecare data.

Cand banii nu sunt o problema, pot rezulta niste lucruri de o magnitudine impresionanta, cel putin asta s-a intamplat in acest caz si exact acelasi lucru a fost demonstrat si in trecut in reclamele la .

Aceasta este prima reclama care ne invita la Sony 4K. In conditiile in care cele mai multe TV-uri ale companiei se rezuma in continuare la FullHD, aceasta tranzitie reprezinta un punct important in eforturile de marketing Sony. Trecand peste spectacolul de culori care probabil ca arata foarte bine pe un TV 4K, in clipul ,,Sony 4K – Four times the detail”, cele 8 milioane de petale propulsate dintr-un vulcan din Costa Rica reprezinta o referinta directa la numarul de pixeli afisati de TV-urile UltraHD. Daca acest detaliu al rezolutiei de patru ori mai mari decat Full HD nu inseamna foarte mult pentru voi, clipul merita urmarit pentru spectacolul vizual realizat intr-o proportie impresionanta fara efecte speciale.

O referinta clara la clipul Bouncing Balls de acum cativa ani, noua reclama de un minut poate fi urmarita in intregime mai jos. In plus, pentru a va convinge ca nu vorbim de o experienta randata cu niste calculatoare intr-un studio din Los Angeles, am atasat si Making Off-ul. Vizionare placuta!